Ja idag fick jag det BÄSTA mailet EVER!!
Anelka Bob numera 16 år gammal, pensionär sen 4 år tillbaka kommer få inviga Karlshamns Travet 2016..
detta är en dröm för mig att få sitta upp bakom katapulten, ringvälten och det forna kungen på ovalen.
JAG ÄR SÅÅÅ JÄVLA LYCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag kommer säkerligen inte få stopp på honom för han kommer som vanligt blåsa upp sig, diva sig och bara springa..
och där bak sitter lilla jag som den lyckligaste kusken i världen.tårarna kommer forsa.. som om att få sitta bakom Timoko, Ready cash men där får jag sitta bakom mitt ALLT min finaste underbaraste ANELKA BOB!
Kommer lipa som ett barn när jag sitter där, vilken lycka! Ren o sann j*vla glädje!
Tack snälla för jag får göra detta!! <3 <3 Jag kommer vara er evigt tacksam!
TJOOOHOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!